Pokud nakoupíte některý z tisíce produktů na webu Lidl Shop, máte na vrácení až 30 dní, a to zdarma. V případě že se rozhodnete této služby využít a zakoupené produkty budete chtít vrátit, může se vám hodit následující návod krok za krokem, jak na vrácení zboží přes Lidl Shop.
Jak vrátit zboží na Lidl Shop?
- Stáhněte si štítek pro vrácení zboží a formulář pro odstoupení od smlouvy. Oba tyto dokumenty následně vytiskněte.
- Následně vyplněný formulář vložte do balíčku se zbožím, které chcete vrátit a balík dobře zabalte. Můžete použít krabici, ve které vám balíček přišel domů, ale nezapomeňte odlepit veškeré staré štítky.
- Na zabalený balík nalepte nový štítek pro vrácení zboží, který jste si vytiskli a odešlete.
Pokud se rozhodnete odeslat zboží jiným způsobem, počítejte s tím, že dopravu si budete hradit zcela sami dle ceníku vámi zvoleného dopravce. Obchod Lidl Shop totiž nabízí vrácení zboží zdarma pouze skrze PPL Parcel Shopy – detailní návod se dozvíte o několik řádků níže.
Kde najdu dokumenty pro vrácení zboží?
Pokud jste se na Lidl Shopu zaregistrovali, najdete potřebné dokumenty pro vrácení zboží ve vašem osobním účtu na lidl.cz, z e-mailu objednávky nebo na stránkách servisu a podpory Lidlu.
Nakoupili jste bez registrace? V tom případě stačí najít e-mail od Lidlu s fakturou nebo rovněž na stránkách servisu a podpory Lidlu.
Jak zboží odešlu zdarma?
S nalepeným štítkem přijdete na pobočku PPL Parcel Shopu, kde váš balík zdarma přijmou a poté vám dorazí potvrzovací sms, kterou si uschovejte v případě pozdější reklamace balíčku.
Kdy mi dorazí peníze?
Lidl na svých webových stránkách uvádí, že peníze vám vrátí na váš bankovní účet do 7 dní od data převzetí balíčku. Počítejte však s tím, že zboží musí odpovídat stavu, který Lidl v případě vrácení požaduje ve svých obchodních podmínkách.