Veronika7.cz

Zajímavé články o módě, kráse a zdraví

Ostatní

Lidl Shop vrácení: Krok za krokem v roce 2024

Lidl Shop vrácení: Krok za krokem v roce 2024

Pokud nakoupíte některý z tisíce produktů na webu Lidl Shop, máte na vrácení až 30 dní, a to zdarma. V případě že se rozhodnete této služby využít a zakoupené produkty budete chtít vrátit, může se vám hodit následující návod krok za krokem, jak na vrácení zboží přes Lidl Shop.

Jak vrátit zboží na Lidl Shop?

  1. Stáhněte si štítek pro vrácení zboží a formulář pro odstoupení od smlouvy. Oba tyto dokumenty následně vytiskněte.
  2. Následně vyplněný formulář vložte do balíčku se zbožím, které chcete vrátit a balík dobře zabalte. Můžete použít krabici, ve které vám balíček přišel domů, ale nezapomeňte odlepit veškeré staré štítky.
  3. Na zabalený balík nalepte nový štítek pro vrácení zboží, který jste si vytiskli a odešlete.

Pokud se rozhodnete odeslat zboží jiným způsobem, počítejte s tím, že dopravu si budete hradit zcela sami dle ceníku vámi zvoleného dopravce. Obchod Lidl Shop totiž nabízí vrácení zboží zdarma pouze skrze PPL Parcel Shopy – detailní návod se dozvíte o několik řádků níže.

Kde najdu dokumenty pro vrácení zboží?

Pokud jste se na Lidl Shopu zaregistrovali, najdete potřebné dokumenty pro vrácení zboží ve vašem osobním účtu na lidl.cz, z e-mailu objednávky nebo na stránkách servisu a podpory Lidlu.

Nakoupili jste bez registrace? V tom případě stačí najít e-mail od Lidlu s fakturou nebo rovněž na stránkách servisu a podpory Lidlu.

Jak zboží odešlu zdarma?

S nalepeným štítkem přijdete na pobočku PPL Parcel Shopu, kde váš balík zdarma přijmou a poté vám dorazí potvrzovací sms, kterou si uschovejte v případě pozdější reklamace balíčku.

Kdy mi dorazí peníze?

Lidl na svých webových stránkách uvádí, že peníze vám vrátí na váš bankovní účet do 7 dní od data převzetí balíčku. Počítejte však s tím, že zboží musí odpovídat stavu, který Lidl v případě vrácení požaduje ve svých obchodních podmínkách.

About the author